Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Козаченко Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бобровский В. И. 
Автоматизация определения положения предельных столбиков и сигналов / В. И. Бобровский, Д. Н. Козаченко // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 4. - С. 14-16. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Получены зависимости для определения габаритного расстояния на участке перехода от прямой к кривой. Разработана методика определения координат предельных столбиков и сигналов при автоматизированном проектировании железнодорожных станций.


Ключ. слова: железнодорожный транспорт, план станций, автоматизированное проектирование, предельные столбики, сигналы, расстояние, координаты
Індекс рубрикатора НБУВ: О213-022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Козаченко Д. А. 
Выход годного в сталеплавильных процессах / Д. А. Козаченко, Д. С. Подвойкин, Э. А. Шкарупа, В. Б. Охотский // Металл и литье Украины. - 2005. - № 3-4. - С. 33-34. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: К327-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14585 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Охотский В. Б. 
Выход годного в сталеплавильных процессах. Конвертерное производство / В. Б. Охотский, Д. А. Козаченко // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2006. - № 2. - С. 17-19. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Обобщены данные о зависимостях потерь выхода годного в конвертерном процессе от его параметров. Показана возможность оптимизации процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: К327.2-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Козаченко Д. М. 
Підвищення ефективності роботи залізничних станцій на основі оптимізації поздовжнього профіля станційних колій : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / Д. М. Козаченко; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. - Д., 2001. - 19 c. - укp.

Розглянуто вплив поздовжнього профілю станційних колій на будівничо-експлуатаційні витрати та його оптимізацію, а також на енергетичні витрати, пов'язані з поїзними та маневровими операціями, тривалістю технологічних операцій та простоями в їх очікуванні. Наведено моделі, що дозволяють встановити зв'язок між ухилами поздовжнього профілю й експлуатаційними витратами. Розроблено та досліджено геометричні моделі для проектування земляного полотна залізничних станцій та розрахунку об'ємів земляних робіт. Обгрунтовано використання каркасної моделі земляного полотна для розв'язання цих задач. Виконано постановку задачі оптимізації поздовжнього профілю як задачі нелінійного програмування з лінійними обмеженнями. На підставі локального лінійного моделювання поверхні відгуку та застосування методу проекції градієнта запропоновано розв'язання цієї задачі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О213-022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Козаченко Д. М. 
Розвиток теоретичних основ оцінки техніко-експлуатаційної ефективності та безпеки функціонування сортувальних гірок : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.20 / Д. М. Козаченко; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. - Д., 2011. - 33 c. - укp.

Досліджено технічне забезпечення сортувальних гірок України та вагонопотоків, що на них переробляються. Для дослідження величини сил, що діють між вагонами відчепа, між окремими елементами вагона та у його взаємодії з колією розроблено імітаційну модель, в якій відчеп розглянуто як просторову динамічну систему. Розроблено методи оцінювання безпеки регульованого скочування відчепів. Удосконалено методи оцінювання динаміки скочування відчепів з гірки за рахунок урахування випадкового характеру їх параметрів та умов їх скочування. Це дозволило досліджувати вплив режимів гальмування на параметри розподілу випадкових величин швидкості та часу скочування відчепа. Для оцінювання якості режимів гальмування розроблено комплекс імовірнісних показників. Сформульовано задачу вибору режимів гальмування відчепів поїзда як задачу пошуку таких швидкостей їх виходу з гальмівних позицій, що забезпечують мінімальну величину вікон на сортувальних коліях і мінімімальний ризик нерозділення відчепів на стрілках за заданого рівня безпеки сортувального процесу. Розроблено модель розформування потоку поїздів. Методами моделювання оцінено ефективність впровадження розрахункової швидкості підходу вагонів до відчепів на сортувальних коліях і підвищення точності реалізації уповільнювачами заданих швидкостей виходу з гальмових позицій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385400 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пшінько О. М. 
Бімодальні технології перевезень - ключ до нових сегментів транспортного ринку / О. М. Пшінько, С. В. Мямлін, Р. Г. Коробйова, Д. М. Козаченко, Ч. Фоскетт // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 5. - С. 20-22. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено описання бімодальної технології перевезень. Використання транспортних засобів, які можуть пересуватись як залізницею, так і автодорогами дозволяє суттєво скоротити вартість перевезень та складських операцій. Запропонована технологія дозволяє підвищити конкурентоспроможність залізничного транспорту при перевезеннях вантажів в універсальних та спеціалізованих контейнерах, зокрема, при перевезеннях сільськогосподарської продукції, швидкопсувних вантажів, автозапчастин та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4 + У9(4Укр)370-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Козаченко Д. М. 
Визначення раціональних параметрів поїздопотоків на залізничних напрямках / Д. М. Козаченко, Г. Я. Мозолевич, О. О. Мазуренко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 2/3. - С. 40-45. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено методику визначення раціональних параметрів поїздопотоків на залізничних напрямках з метою мінімізації витрат залізниць та її клієнтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Козаченко Д. М. 
Дослідження параметрів потоків поїздів на залізничних напрямках / Д. М. Козаченко, Г. Я. Мозолевич // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2010. - № 3/5. - С. 17-21. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено параметри поїздопотоків та одиниць потоку на пасажиро- та вантажонапружених залізничних напрямках України.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шевченко В. В. 
Економічна оцінка стану з безпеки руху поїздів / В. В. Шевченко, О. М. Пшінько, С. В. Мямлін, Д. М. Козаченко // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 112-121. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

З метою визначення залежності економічних показників та показників безпеки руху і розробки заходів з удосконалення системи безпеки руху поїздів на залізницях виконано аналіз статистичних даних з порушень безпеки руху. Обгрунтовано необхідність та особливу важливість урахування економічних аспектів для всебічного аналізу стану безпеки руху поїздів на залізницях. Визначено розмір оцінного коефіцієнтф безпеки руху з урахуванням обсягів інвестицій та збитків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.101-995 + О280.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бобровский В. И. 
Исследование влияния режимов торможения отцепов на условия их разделения на стрелках / В. И. Бобровский, Д. Н. Козаченко, Т. В. Болвановская // Залізн. трансп. України. - 2011. - № 3. - С. 3-6. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Приведены результаты исследования процесса расформирования состава на сортировочных горках при неопределенности информации о ходовых свойствах отцепов и условиях их скатывания, предложены методы выбора режимов торможения для уменьшения риска неразделения отцепов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бобровський В. І. 
Моделювання роботи вагонних уповільнювачів в задачах дослідження сортувального процесу / В. І. Бобровський, Д. М. Козаченко, Р. Г. Коробйова // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 1. - С. 5-8. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Представлено принципи побудови системи імітаційних моделей гальмівних уповільнювачів, що дозволяють адекватно моделювати процес гальмування відчепів на сортувальних гірках з урахуванням параметрів та принципів дії уповільнювачів, ступеня гальмування, характеристик вагонів відчепа.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.352.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Борцова М. В. 
Экспериментальная проверка метода восстановления профиля водной поверхности / М. В. Борцова, Д. Ю. Козаченко, А. В. Попов, Я. И. Долженко // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2010. - № 4. - С. 105-113. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Для экспериментальных исследований профиля водной поверхности предложена конструкция лазерного волнографа, принцип работы которого основан на измерении угла преломления лазерного луча при прохождении границы вода - воздух. Разработан лабораторный генератор квазисинусоидальных волн, позволяющий формировать волны на поверхности воды с частотой от 0,1 до 15 Гц и амплитудой до 3 см. Предложена методика проведения экспериментальных исследований, методика обработки полученных экспериментальных данных и метод восстановления профиля водной поверхности. Исследована возможность построения математической модели поверхности по результатам дистанционных измерений ее профиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д221.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Верлан А. І. 
Підвищення ефективності управління приватним вагонним парком за рахунок відправницької маршрутизації порожніх вагонопотоків / А. І. Верлан, Д. М. Козаченко, Р. В. Вернигора // Залізн. трансп. України. - 2012. - № 6. - С. 35-37. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати теоретичних досліджень та натурного експерименту по організації відправницьких маршрутів з порожніх вагонів із транспортного вузла ТОВ "Трансінвестсервіс" на Полтавський ГЗК.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Козаченко Д. М. 
Дослідження допустимих режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках / Д. М. Козаченко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 4/3. - С. 25-28. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено результати досліджень режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках. Запропоновано критерії для оцінки якості прицільного та інтервального регулювання швидкості скочування відчепів за стохастичних умов. Визначено область допустимих швидкостей виходу відчепів із гальмових позицій для вирішення задачі управління швидкістю їх скочування на сортувальних гірках.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Козаченко Д. М. 
Проблеми закріплення рухомого складу на коліях залізничних станцій / Д. М. Козаченко // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 3/4. - С. 69-73. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

За сучасних умов основними напрямками розв'язання проблеми утримання на станційних коліях вагонів, які залишаються без локомотивів, є зменшення кількості гальмових башмаків та розробка ручних і механізованих технічних засобів закріплення. Використання інформації АСК ВП УЗ під час нормування операції закріплення дозволяє враховувати додаткові параметри составів, що надає змогу скоротити на 30 % кількість гальмових башмаків. Застосування ручних упорів та механізованих засобів закріплення дозволяє зменшити обсяги ручної праці та вивести працівників із небезпечної зони. Розробка таких пристроїв для експлуатації на залізницях України надасть змогу підвищити безпеку залізничних перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Козаченко Д. М. 
Математична модель для дослідження перевезення вантажів у міжнародному сполученні / Д. М. Козаченко, Ю. М. Германюк // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 5. - С. 28-32. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано конкурентні напрямки слідування вантажопотоків у міжнародному сполученні. Розглянуто структуру системи міжнародних залізничних перевезень. Описано цілі учасників перевізного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184 + У9(4УКР)372.0-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Козаченко Д. М. 
Напрямки підвищення ефективності перевезень зернових вантажів залізничним транспортом / Д. М. Козаченко, Р. Ш. Рустамов, Х. В. Матвієнко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Мета роботи - удосконалення організації перевезень зернових вантажів в Україні. На основі статистичного аналізу визначено тенденції розвитку ринку перевезень зернових вантажів. Встановлено, що залізничний транспорт здійснює перевезення зернових вантажів за умов критичного зносу основних засобів та підвищення конкуренції зі сторони інших видів транспорту. Зниження логістичних витрат на перевезення зерна може бути досягнуто за рахунок побудови системи вузлових елеваторів та маршрутизації залізничних перевезень між ними та морськими портами. Розглянуто можливість перевезення зернових вантажів у контейнерах із застосуванням бімодальних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мямлин С. В. 
Проблемы и перспективы перевозки зерновых грузов железнодорожным транспортом в Украине / С. В. Мямлин, Д. М. Козаченко, Р. В. Вернигора // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 2. - С. 32-34. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Приведены результаты исследования динамики перевозок зерновых грузов в Украине. Показано, что основной проблемой, которую необходимо решить для увеличения производства зерна в Украине, является обновление парка железнодорожных вагонов-зерновозов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Козаченко Д. М. 
Удосконалення методів оцінки роботи залізничного транспорту у сфері міжнародних транзитних перевезень / Д. М. Козаченко, А. І. Верлан, Ю. М. Германюк // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 2. - С. 40-42. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему міжнародних транзитних перевезень залізничним транспортом України. Показано, що для оцінки ефективності транзитних перевезень вантажів необхідна розробка системи спеціальних показників, основним серед яких є маршрутна швидкість доставки. Запропоновано методику розрахунку транзитних швидкостей на напрямках транзитних перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284(0) + У9(4УКР)837.20-813.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Козаченко Д. Н. 
Математическая модель для оценки технико-технологических показателей работы железнодорожных станций / Д. Н. Козаченко // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2013. - № 3. - С. 22-28. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Рассмотрен вопрос создания математической модели функционирования железнодорожной станции для решения задач разработки станционной технологии на основании плана-графика. В качестве методов исследования использованы методы теории графов и объектно-ориентированного анализа. Модель плана-графика работы станции включает в себя модель технического оснащения станции (сетка плана-графика) и модель процесса функционирования станции, которые формализованы на основании параметрических графов. Представленная модель реализована в виде приложения к графическому пакету AutoCAD. Программное обеспечение разработано на языках Visual LISP и Visual Basic. Учитывая, что построение плана-графика представляет преимущественно традиционный процесс добавления, удаления и модификации значков, то разработанный интерфейс является интуитивно понятным технологу и практически не требует дополнительного обучения. На основании методов теории графов и объектно-ориентированного анализа создана математическая модель для оценки технико-технологических показателей работы железнодорожных станций, ориентированная на решение задач разработки технологии их работы. Предложенная математическая модель реализована в виде приложения к графическому пакету AutoCAD. Наличие математической модели позволяет выполнять автоматический анализ плана-графика и, за счет этого, сократить продолжительность его создания более чем в 2 раза.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського